Aquarium Forum
 


Menu
  · Tropical Fish Home
· Fish News
· Aquarium Forum
· Buy & Sell
· Calculators
· Equipment reviews
· Free Aquarium Ebook
· Feedback
· Link to us
· Photo gallery
· Plant species
· Tropica Plant DB
Tropical fish species
· By Common name
· By Scientific name
Tropical Marine fish
· By Common name
· By Scientific name

_________________
 
      
        Via paypal

  AC news is a part of
      Nature Blog Network

      Reef Aquarium Blog

Privacy & Ad Policy

Articles
  · African Cichlids
· Algae Control
· Aquarium Decoration
· Aquarium Resources
· Aquatic Plants
· Barb Fish
· Betta Fish
· Breeding Fish
· Catfish
· Central American Cichlids
· Cichlids
· Clownfish
· Corals
· Corydoras Catfish
· Discus Fish
· Dwarf Cichlids
· Fish Diseases
· Frogs and Turtles
· Goby Fish
· Goldfish
· Gourami
· Invertebrates
· Jellyfish
· Killiefish
· Lake Victoria Cichlids
· Livebearers
· Malawi Cichlids
· Marine Aquariums
· Marine Aquarium Fish
· Other Fish
· Pleco
· Predatory Fish
· Photography
· Pond Fish
· Responsible Fish Keeping
· Rainbow Fish
· Shark Fish
· South American Cichlids
· Tanganyika Cichlids
· Tetra Fish
· Tropical Fish Food
Page 11 of 52 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast
Results 101 to 110 of 513
  1. #101

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ypsilanti, Michigan
    Posts
    5,752

    Awards Showcase

    A lovely red rose for you to enjoy ... - mermaidwannabe for the help - smaug Happy Father's Day! - Aminax awesome tank in TOTM - Lady Hobbs Good guess! - Lab_Rat 
    To match your Super speed LOL - 850R Cool contest! - Wild Turkey Great shrimp advice - Wild Turkey You have the patience of a rock - Aeonflame Happy 5th Anniversary - Aminax 
    Thanks! - Scrup hmm i dont this its the right species... but merry xmas XD - genocidex Merry Christmas! I blub you! - Aminax I love following your informative and well designed threads. I hope these loaches get huge for you! - Sandz Happy 30th birthday! - Aminax 
    Merry Christmas - Cliff Thanks for you help! Cheers! - koaladarshana Happy Birthday Bud. Cheers! - Strider199 Merry Xmas! Ill drink to that! - Sandz Happy New Year! - jeffs99dime 
    Cancer - Epilepsy - Foster Care - Gynecological Cancer - Rett Syndrome - Brhino 

    Default


    0 Not allowed!
    yup! I figure it's a good name for a fish that will hopefully be bigger than anything else I own or ever plan to own.
    300 gallon mega tank: build in progress
    75 gallon community tank: tetras, danios, corys, platies, otos, pearl gouramis, bristlenose pleco, assassin snails, red cherry shrimp, bamboo shrimp
    70 gallon growout tank: clown loaches, sailfin pleco
    60 gallon goldfish tank: fancy goldfish
    29 gallon frog tank: 1 bullfrog
    10 gallon and 5.5 gallon betta tanks: 1 male betta each, sometimes snails

  2. #102

    Default


    0 Not allowed!
    About how big will that guy get?
    130g: 4 Angelfish, 2 Roseline Sharks, 12 Conga Tetras, 5 Kuhli Loaches, 1 Otocinslus, 1 Corydora

  3. #103

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ypsilanti, Michigan
    Posts
    5,752

    Awards Showcase

    A lovely red rose for you to enjoy ... - mermaidwannabe for the help - smaug Happy Father's Day! - Aminax awesome tank in TOTM - Lady Hobbs Good guess! - Lab_Rat 
    To match your Super speed LOL - 850R Cool contest! - Wild Turkey Great shrimp advice - Wild Turkey You have the patience of a rock - Aeonflame Happy 5th Anniversary - Aminax 
    Thanks! - Scrup hmm i dont this its the right species... but merry xmas XD - genocidex Merry Christmas! I blub you! - Aminax I love following your informative and well designed threads. I hope these loaches get huge for you! - Sandz Happy 30th birthday! - Aminax 
    Merry Christmas - Cliff Thanks for you help! Cheers! - koaladarshana Happy Birthday Bud. Cheers! - Strider199 Merry Xmas! Ill drink to that! - Sandz Happy New Year! - jeffs99dime 
    Cancer - Epilepsy - Foster Care - Gynecological Cancer - Rett Syndrome - Brhino 

    Default


    0 Not allowed!
    up to 18" is what I'm reading in most places, which probably means it will top out at at least a couple inches longer than the oscar I'll eventually be getting.
    300 gallon mega tank: build in progress
    75 gallon community tank: tetras, danios, corys, platies, otos, pearl gouramis, bristlenose pleco, assassin snails, red cherry shrimp, bamboo shrimp
    70 gallon growout tank: clown loaches, sailfin pleco
    60 gallon goldfish tank: fancy goldfish
    29 gallon frog tank: 1 bullfrog
    10 gallon and 5.5 gallon betta tanks: 1 male betta each, sometimes snails

  4. Default


    0 Not allowed!
    my silver aro was name Levithan. and well to others it was a garydos(the pokemon) i know i butchered that name to shame. good read.

    i may have missed it but are you only running a sump or gonna throw any canisters on it


  5. #105

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ypsilanti, Michigan
    Posts
    5,752

    Awards Showcase

    A lovely red rose for you to enjoy ... - mermaidwannabe for the help - smaug Happy Father's Day! - Aminax awesome tank in TOTM - Lady Hobbs Good guess! - Lab_Rat 
    To match your Super speed LOL - 850R Cool contest! - Wild Turkey Great shrimp advice - Wild Turkey You have the patience of a rock - Aeonflame Happy 5th Anniversary - Aminax 
    Thanks! - Scrup hmm i dont this its the right species... but merry xmas XD - genocidex Merry Christmas! I blub you! - Aminax I love following your informative and well designed threads. I hope these loaches get huge for you! - Sandz Happy 30th birthday! - Aminax 
    Merry Christmas - Cliff Thanks for you help! Cheers! - koaladarshana Happy Birthday Bud. Cheers! - Strider199 Merry Xmas! Ill drink to that! - Sandz Happy New Year! - jeffs99dime 
    Cancer - Epilepsy - Foster Care - Gynecological Cancer - Rett Syndrome - Brhino 

    Default


    0 Not allowed!
    just the sump. No way to plumb canisters in without cutting into the acrylic, which I don't want to do.
    300 gallon mega tank: build in progress
    75 gallon community tank: tetras, danios, corys, platies, otos, pearl gouramis, bristlenose pleco, assassin snails, red cherry shrimp, bamboo shrimp
    70 gallon growout tank: clown loaches, sailfin pleco
    60 gallon goldfish tank: fancy goldfish
    29 gallon frog tank: 1 bullfrog
    10 gallon and 5.5 gallon betta tanks: 1 male betta each, sometimes snails

  6. #106

    Default


    0 Not allowed!
    Congrats on Levi and the stand.
    Roll the Dice!

  7. Default


    0 Not allowed!
    oh thats right, not glass. well a big sump should be good enough.. lol emeral has got kick it up a notch, i got throw in a fx5, but yep not able to.. glad its comming along, i read this and it almst felt like the extitment of me getting my 500.. RIP tank


  8. Default


    0 Not allowed!
    Reading this has taken me through half my work day, thanks! what an exciting prospect! I can't wait to see how this comes together.
    *Subscribed*

  9. #109

    Default


    0 Not allowed!
    Love the Pleco! Nice choice. =]
    Adventures in Aquaria - The KevinVA Story

    When in doubt, ask yourself... W.W.L.S (What would Lee Say)?

    Have a fish problem? Fill out and post this completed questionnaire in the General Aquarium Forum, when you start a new thread.

  10. #110

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ypsilanti, Michigan
    Posts
    5,752

    Awards Showcase

    A lovely red rose for you to enjoy ... - mermaidwannabe for the help - smaug Happy Father's Day! - Aminax awesome tank in TOTM - Lady Hobbs Good guess! - Lab_Rat 
    To match your Super speed LOL - 850R Cool contest! - Wild Turkey Great shrimp advice - Wild Turkey You have the patience of a rock - Aeonflame Happy 5th Anniversary - Aminax 
    Thanks! - Scrup hmm i dont this its the right species... but merry xmas XD - genocidex Merry Christmas! I blub you! - Aminax I love following your informative and well designed threads. I hope these loaches get huge for you! - Sandz Happy 30th birthday! - Aminax 
    Merry Christmas - Cliff Thanks for you help! Cheers! - koaladarshana Happy Birthday Bud. Cheers! - Strider199 Merry Xmas! Ill drink to that! - Sandz Happy New Year! - jeffs99dime 
    Cancer - Epilepsy - Foster Care - Gynecological Cancer - Rett Syndrome - Brhino 

    Default


    0 Not allowed!
    No new build news, but I got a better picture of the new pleco:

    You can see why they call them sailfin plecos. Also, he's doing a good job cleaning up some algae and zucchini in the growout tank. Result: big ole pleco poops!
    300 gallon mega tank: build in progress
    75 gallon community tank: tetras, danios, corys, platies, otos, pearl gouramis, bristlenose pleco, assassin snails, red cherry shrimp, bamboo shrimp
    70 gallon growout tank: clown loaches, sailfin pleco
    60 gallon goldfish tank: fancy goldfish
    29 gallon frog tank: 1 bullfrog
    10 gallon and 5.5 gallon betta tanks: 1 male betta each, sometimes snails

Page 11 of 52 FirstFirst ... 91011121321 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •