Aquarium Forum
 


Menu
  · Tropical Fish Home
· Fish News
· Aquarium Forum
· Calculators
· Free Aquarium Ebook
· Feedback
· Photo gallery
· Plant species
· Tropica Plant DB
Tropical fish species
· By Common name
· By Scientific name
Tropical Marine fish
· By Common name
· By Scientific name

Articles
  · African Cichlids
· Algae Control
· Aquarium Decoration
· Aquarium Resources
· Aquatic Plants
· Barb Fish
· Betta Fish
· Breeding Fish
· Catfish
· Central American Cichlids
· Cichlids
· Clownfish
· Corals
· Corydoras Catfish
· Discus Fish
· Dwarf Cichlids
· Fish Diseases
· Frogs and Turtles
· Goby Fish
· Goldfish
· Gourami
· Invertebrates
· Jellyfish
· Killiefish
· Lake Victoria Cichlids
· Livebearers
· Malawi Cichlids
· Marine Aquariums
· Marine Aquarium Fish
· Other Fish
· Pleco
· Predatory Fish
· Photography
· Pond Fish
· Responsible Fish Keeping
· Rainbow Fish
· Shark Fish
· South American Cichlids
· Tanganyika Cichlids
· Tetra Fish
· Tropical Fish Food

Search:

Type: Posts; User: Jwfish13; Keyword(s):

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    29
    Views
    3,191

    Lol maybe, my stand is kind of narrow so gotta...

    Lol maybe, my stand is kind of narrow so gotta see what fits or else its the 10 gallon.
  2. Replies
    59
    Views
    4,108

    lol no kidding.

    lol no kidding.
  3. Replies
    29
    Views
    3,191

    not much to update. I have been thinking of...

    not much to update.

    I have been thinking of changing some things up. Like I'm thinking of going with one of the small cube sumps from trigger or icecap. Also thinking of maybe going with eco tech...
  4. Replies
    59
    Views
    4,108

    not bad, not the ugliest. I'm sure the weir is...

    not bad, not the ugliest. I'm sure the weir is kind of difficult.
  5. Replies
    927
    Views
    21,660

    7..............

    7..............
  6. Replies
    29
    Views
    3,191

    Yeah got a 10g

    Yeah got a 10g
  7. Replies
    29
    Views
    3,191

    Yeah it's an easy fix I was just in a hurry

    Yeah it's an easy fix I was just in a hurry
  8. Replies
    29
    Views
    3,191

    I'm gonna fix that short piece of wood I don't...

    I'm gonna fix that short piece of wood I don't like it
  9. Replies
    29
    Views
    3,191

    Yeah with a sump I wanna keep noise down

    Yeah with a sump I wanna keep noise down
  10. Replies
    29
    Views
    3,191

    Need paint...

    Need paint nowhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20181005/5c62bacc4f64827d1d20e72add857c6d.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20181005/d5ca75e56f0ee3bf982431b03dceaa5a.jpg
  11. Replies
    29
    Views
    3,191

    Time to skin...

    Time to skin ithttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20181005/5667740e5e92805c6221257a82128697.jpg
  12. Replies
    29
    Views
    3,191

    Lol I was trying to stay to a certain budget but...

    Lol I was trying to stay to a certain budget but the overflow alone blew my budget lol
  13. Replies
    29
    Views
    3,191

    Yeah I agree love the way it looks with nothing...

    Yeah I agree love the way it looks with nothing sticking over the rim.
  14. Replies
    29
    Views
    3,191

    Lol that's funny Andre about your hermits. My...

    Lol that's funny Andre about your hermits. My trochous(spelling?) Snails were the ones that knocked over my coral lol.
    I will look those up.

    Oh on another note I am thinking about drilling a...
  15. Replies
    66
    Views
    4,420

    that looks about right, going by the ole standard...

    that looks about right, going by the ole standard of the pound a gallon thinking.
  16. Replies
    66
    Views
    4,420

    oh cool, its good to see the same tank I'm gonna...

    oh cool, its good to see the same tank I'm gonna do already up and running!

    How many pounds of rock do you have in there?
  17. Replies
    29
    Views
    3,191

    Man sitting here lookin at this overflow it is...

    Man sitting here lookin at this overflow it is really going to be slim and sexy in the tank. Really looking forward to this build finally. :)
  18. Replies
    29
    Views
    3,191

    Now I have to decide if I want to mount the...

    Now I have to decide if I want to mount the overflow on the middle or towards the side hmm.

    Also I am planning on a herbie style, need to start researching on plumbing now.
  19. Replies
    29
    Views
    3,191

    Yeah I have Andres lights in my shopping cart on...

    Yeah I have Andres lights in my shopping cart on Amazon... I may spring for something else when it comes time to buy lights though. Who knows lol
  20. Replies
    927
    Views
    21,660

    Thanks! I am envious of your larger tanks :) I...

    Thanks! I am envious of your larger tanks :) I can't wait to get everything done lol
  21. Replies
    386
    Views
    11,446

    very nice! Now I gotta catch up on your thread lol

    very nice! Now I gotta catch up on your thread lol
  22. Replies
    927
    Views
    21,660

    wow I had a lot to catch up on on this thread! I...

    wow I had a lot to catch up on on this thread! I am following, I don't have much input yet cause im just getting back into it.
  23. Replies
    29
    Views
    3,191

    A side from snails and maybe some hermits I...

    A side from snails and maybe some hermits I haven't thought about livestock much in the form of fish. Coal on the other hand, I know I want at least a couple of sps. Not sure which yet. But I know I...
  24. Replies
    29
    Views
    3,191

    Thanks :) yes one marked off and many more to go....

    Thanks :) yes one marked off and many more to go. Lol

    I'm really considering the current LOOP system minus the light (maybe) not sure how the lights do growing coral cause I at least want one or...
  25. Replies
    29
    Views
    3,191

    Here are a couple more pics...

    Here are a couple more pics https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180921/3669b22a0633438f660a130f9e347299.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20180921/5c5a564a370ad8e191e7ac9f656b8e5d.jpg
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4